lørdag den 3. april 2010

gaaab..

gud hvor er denne her blog dog kedelig for ALLE jer læsere derude, har slet ikke haft tid til at opdatere nye indlæg.. sorry håber det okay, skal nok forsøge at give mig mere tid til bloggen da det er en længeønsket blog.. ;) Btw i dag jeg  og min søde mor, søster og svoger været i Ikea.. Der er som altid masser af mennesker men det lagde man ikke rigtig mærke til for der var jo så mange ting som var laaaangt mere interessante.. Der blev ikke købt de helt store ting men fik da 2 puder og en slags knagerække med hjem, så det var super. Ellers har det været en af de mest stressende ferie jeg nogensinde har haft, jeg har lavet noget alle ugens dage så i morgen og mandag bliver bare afslappet og står på lektietid -,- nå nu vil jeg smovse påskeæg men hvert fald GOD LØRDAG!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar