tirsdag den 23. marts 2010

hvordan...

         Drømmehåret

kan det være at nogen dage har man bare lyst til at blogge om alt mellem himmel og jord og sommetider har man fuldstændig glemt at man har en blog, så er det jo godt man ikke lige har så mange læsere endnu (selvom jeg godt nok ville ønsker at jeg havde flere).. Synes godt nok de sidste par uger har været nogen dræbere og det bliver værre endnu, 3 dage med arbejde men efter det bliver det hele heldigvis meget bedre, for jeg skal nemlig hygge med en sød veninde om fredagen og på hyttetur med min yndlings klasse (aka min klasse). Lige nu sidder jeg lige med en dejlig naturgeografiopg men den er heldig nok ikke særlig svær og så er det altså også bare på hovedet i seng for 4 timers motion er godt udmattende, var nemlig lige i fitness i morges fordi de 2 første moduler var aflyst og så tilbage til skolen for at have 2 idrætstimer, så nu er jeg fuldstændig smadret -.- GODNAT

1 kommentar:

  1. Det er SÅ fedt med barberet side! Overvejer det stærkt selv ;-)

    SvarSlet