onsdag den 3. marts 2010

GLÆDELSE..

til fredag hvor jeg skal have en riiiiigtig pigeaften med min søde veninde camilia.. Så skal vi rigtig fråde slik, have mors gode mad, glo film og ellers bare hygge, uhi det bliver godt for det er så langt tid siden jeg har haft sådan en dag/aften, så det skal nok bliver lækkert :) Denne her uge er/bliver bare en træls for vi har bare sååååååååååååå mange timer i forhold til vi plejer fordi vi har AT :s ih men nu er der heldigvis snart weekend, men der skal jeg så arbejde og samle ind for folkekirkens nødhjælp og skal også have lavet en dansk analyseting, så en afslappet weekend bliver det ikke.. smil, nå nu tror jeg at jeg smutter ned og få lidt ben and jerrys.. yummi. Billedet er fra en meget SPÆNDENDE  tysktime.. Blaah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar