søndag den 28. februar 2010

bedre sent end aldrig ;)

Her får i lige et billed af min (gamle) yndlings jersey-blazer som jeg købte i Bahne for 3 uger siden til KUN 75 kr. der var nemlig 70 % på den og dum som jeg var, havde jeg ingen penge eller noget på mig men var det jo at jeg var så heldig at have et gavekort dertil, som jeg underlig nok havde på mig, så jeg blev rigtig glad ;) synes dælme det underligt at de har sat den så meget ned nu hvor det er jersey er blevet så populært..  Hmm nå men lige nu sidder jeg her i min seng IGEN og lave en træls dramaafl, for har ingen anelse om hvad  jeg skal skrive og synes der ting på nettet der er mere spændende, typisk.. Ferien slutter jo også nu og det er bare så røv da jeg godt kunne bruge en uge mere nu hvor vi 1/4 af ferien var sneet inde.. ;s Nå men jeg må tilbage til afl, i må bare have en smadder god søndag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar