søndag den 14. februar 2010

GIDER IKKE

mere, er lige nu ved at lave en samfundsfagsafl som skal være færdig til på tirsdag men har kun en dag til den, da jeg mandag skal på arbejde.. ARRRGH det piner mig at jeg har haft over 2 uger til den og så sidder jeg fandeme og laver den 'næsten' dagen før TYPISK!! men hvad så, jeg skal bare lige have den overstået og så går jeg en dejlig uge i møde, for  skolen holder skolefest 3 dage i træk så vi skal møde 2 timer senere end vi plejer og det bliver bare skøøønt selvom jeg dog stærkt regner med at tag den tidlige bus og indhente alt det motion i fitness.dk som jeg ikke har fået i denne måned.. Skolefesten holdes som sagt i 3 aftner men jeg holder mig kun til en aften da jeg rent ud sagt ikke orker det, en aften for mig er nok og jeg skal endda stå i garderoben, så det bliver en nice fest.. ;) nå men jeg skal vist tilbage til den ..... afl der langt fra er færdig.. IH jeg får stress, men god søndag og god ferie til dem der er så heldige at de allerede har fået ferie ;o)




- Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar