søndag den 7. februar 2010

yepyep..

Her får i lige mit første indlæg med dagens kluns, sættet er fra i fredags hvor jeg jo var til klassefest. I denne kolde tid gælder det bare om at holde varmen, så det helt vilde festtøj blev ikke taget frem,  men dog blev der heller ikke sparet på sminken for nu hvor jeg ikke kunne gøre det helt store med tøjet fokuseret jeg mere på ansigtet og jeg ville sige jeg holdte varmen hele natten, så det var skønt.. Lige nu sidder jeg med matematik afl og det bare noget værre looort, så det svært for mig at gå igang men jeg bliver jo nødt til at få det overstået.. Jeg glæder mig bare helt vildt til i morgen, da jeg skal sove på skolen og lave sådan noget teambuilding med min nye klasse..
UHH DET SKAL NOK BLIVE FEEEDT!! ;)
nå nu skal jeg vist til at få fingeren ud og få lavet den lorte aflevering, håber hvert fald i får en bedre søndag end jeg gør.. ;s 

Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar