fredag den 26. februar 2010

lektietid..




nu hvor jeg ligger her under dynen med snot i hele fjæset og kan dårlig nok snak pga hævet mandler, så burde jeg bruge tiden fornuftet på nogen af de mange afl ;s Så her sidder jeg og knokler med engelsk afl som ikke lige er min stærke side og så har jeg også en dansk analyse jeg skal have lavet, men det bliver nok først søndag jeg går igang med den.. I aften skal jeg lave tarteletter med rejer så det skal nok bliver spændende og ellers bare hygge med x-factor. I går havde jeg jo fået min længeønsket løn så dagen i går bestod af en hygge shoppetur med mutter og min lillesøs men tror godt nok det var den værste shoppetur, da jeg bare var så syg og dårlig hmm fik dog alligvel købt 2 trøjer ( den ene kostede kun 50 kr), en skrigende pink ring og noget makeup. Bagefter hentede vi far ved toget og så tog vi hjem til min storesøs og svoger fik rigtig lækkert mad og flødeboller med marcipanbund, uhm det var skøønt  (; nå men i får lige nogle billeder af gårsdagens køb.. GOD WEEKEND..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar