lørdag den 20. februar 2010

SÅÅ

nu er man godt og grundigt sneet inde. Man kan overhovedet ikke komme hverken frem eller tilbage. og som i kan se på billedet er vinduerne også helt sneet til, så min lørdag ender nok bare med familiehygge og afslapning da det var mening jeg skulle til 2x18 men det bliver der ikke noget af.. Det er godt nok lidt trælst og især når jeg også har gaven som jeg og 4 andre piger er sammen om, så det lidt noget møg. Det kunne være man skulle udnytte tiden til noget fornuftigt måske få ryddet op på værelset men alligevel har jeg jo en hel uge til det da jeg jo har FERIE ;) yaay og den står så på:
  • afslapning.
  • lektier .
  • besøg fra en savnet veninde.
  • arbejde.
  • nogle fitnessture.
så det bliver ikke det helt  vilde, det jo også dejligt nogengange ;) GOD LØRDAG PIGER


- Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar